ACORD DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
S.C. IN INIMA CASEI S.R.L. alias eCurată.ro – tapiterii si mochete curate, poate detine informatii despre dumneavoastra, pe care ni le-ati oferit (de exemplu printr-o solicitare, sau printr-un formular de inregistrare, etc.). Aceste informatii pot include, printre altele, numele, adresa, numere de telefon, adresa de email, cont de Facebook, cont de WhatsApp si orice alt fel de informatie in legatura cu modul in care utilizati serviciile noastre.
S.C. IN INIMA CASEI S.R.L. alias eCurată.ro – tapiterii si mochete curate, societate prestatoare de servicii profesioniste de curatenie, Conform cerintelor Legii nr. 190/ 18 iulie 2018 (privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date), are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.
Scopul colectarii datelor sunt urmatoarele:
- prestari de servicii profesioniste de curatenie la domiciliu;
- transmiterea chestionarului de evaluare a gradului de satisfactie pentru serviciile prestate;
- transmiterea ofertelor exclusiviste, dedicate clientilor;
- emiterea cardului de membru;
- intocmirea facturii fiscale (sau a altor documente contabile);
- fotografierea/filmarea, editarea si folosirea materialelor foto/video cu articolele curatate, in scopul promovarii tehnicilor de curatare, dar si a rezultatelor obtinute.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa S.C. IN INIMA CASEI S.R.L. alias eCurată.ro – tapiterii si mochete curate, Bucuresti, Sector 2, Sos Mihai Bravu nr. 98-106 (sau pe adresa de email tapiteria@eCurata.ro), va puteti exercita, urmatoarele drepturi:
– o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
– sa interveniti asupra datelor transmise;
– sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara
– sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.
Informatiile vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.
TERMENI SI CONDITII OPERATIONALE SI CONTRACTUALE – 2025
Va multumim ca ne-ati ales!
Important! Pentru pastrarea autenticitatii si a garantiei produsului, va recomandam sa apelati la producator sau la un atelier acreditat de acesta.
Noi, cei de la eCurata® (SC In Inima Casei SRL), facem tot posibilul sa selectam si sa utilizam tehnologia care se potriveste articolelor dumneavoastra.
eCurata® (SC In Inima Casei SRL), ofera service de curatare si igienizarea a mobilierului tapitat, dar si servicii de reparatii functionale ale articolelor mici din piele naturala, neutilizabile. Ne rezervem dreptul sa lucram cu colaboratori externi fara un anunt in prealabil.
Deși suntem calificați in curatarea specializata a canapelelor si în repararea fuctionala a articolelor mici din piele, nu putem garanta că articolul dumneavoastră va fi readus la starea inițială.
Articolele de valoare apreciată, antichitățile și alte obiecte de valoare pot avea o valoare monetară diminuată după finalizarea serviciilor de reparații solicitate de client.
Folosirea cuvintelor „restaurare”, „reconditionare” sau „reparatie” , nu înseamnă că putem aduce articolul înapoi la „starea inițială din fabrică” sau „nou-nouț”.
Oferim estimări de pret cu bună-credință, conforme cu cele de pe site- www.eCurata.ro, dar valoarea finala si termenele de finalizare sunt comunicate inainte de inceperea lucrarilor.
Lucrările efectuate nu pot fi anulate sau readuse la starea de dinaintea reparației.
Important! Incredintarea articolelor catre eCurata® (SC In Inima Casei SRL), prin predare personala sau expediate cu ajutorul firmelor de curierat, reprezinta accordul GDPR-prelucrarea datelor cu caracter personal, dar si acceptarea tuturor termenilor si conditiilor operationale si contractuale de pe site-ul www.eCurata.ro
– NU suntem responsabili de modul in care ajunge produsul la noi pentru reparatiile functionale sau la client, dupa finalizarea lucrarilor. Clientul/transportatorul este răspunzător pentru articolele deteriorate, pierdute sau furate odată ce curierul a ridicat coletul. Dacă articolul dvs. a fost deteriorat, pierdut sau furat, vă rugăm să contactați transportatorul pentru a depune o reclamație.
– eCurata® (SC In Inima Casei SRL), nu isi asuma raspunderea pentru petele dificile care nu ies in urma unor procese repetate de curatare sau reconditionare, pentru aparitia unora noi sau pentru deteriorarea materialului in urma acestor actiuni. Nu ne asumam raspunderea pentru articolele aduse cu defecte nesesizabile, neobservate la predare, care insa se observa pe durata curatarii/reconditionarii.
– Reparatiile sunt unele fuctionale, eCurata® (SC In Inima Casei SRL) neavand parteneriate cu producatorii sau distribuitorii produselor reparate si nu suntem autorizati de acestia.
– Orice produs primit pentru reconditionare sau alte operatiuni, este supus unor procese chimice, mecanice, termice si tehnici de lucru prin care se pot deteriora anumite parti, schimba culoarea sau textura bunurilor, nu ne asumam nici o responsabilitate in aceste cazuri.
– Ca rezultat al reconditionarii, firma nu isi asuma raspunderea pentru lipsa unor elemente din produs. In nici un caz , firma nu este raspunzatoare in cazul in care clientul a predat produsul fara unele din accesoriile/partile originale. In aceste conditii firma nu va inlocui/adauga accesoriile/partile lipsa decat daca exista o intelegere expresa cu Clientul in acest sens.
– Ne rezevem dreptul de a a refuza primirea articolelor, fara a fi obligati sa motivam acest lucru.
– Daca produsele predate isi modifica forma sau se deterioreaza din cauza unor vicii ascunse cum ar fi: defectiuni provenite din insuficienta rezistenta a tesaturilor sau a cusaturilor, a colorantilor sau a imprimeurilor, dezlipirea neprevazuta in anumite zone, scurgerea vopselei, craparea pielii, a talpilor sau a altor componente din cauciuc, plastic, metal sau alte materiale suntem absolviti de raspundere.
– Termenul de livrare este unul informativ, deoarece in procesul de reconditionare, pot aparea unele situatii in care se vor repeta unele faze, iar termenul se poate extinde considerabil. In caz de intarzieri, clientul nu este indreptatit sa ceara despagubiri. Nu oferim servicii de urgenta pentru reparatii.
– Produsele neridicate in termen de 30 de zile de la notificarea finalizarii lucrarilor, se considerda abandonate. Dupa acest termen, firma isi rezerva dreptul de a dispune de ele, fara a fi obligata sa despagubeasca clientul.
– Nu ne asumam răspunderea pentru sireturile, cutiile, săculeții sau alte accesorii de acest gen, predate sau expediate către atelier, in caz de distrugere sau pierdere.
Va rugam sa cititi cu atentie si atentionarile specifice :
Articolele vopsite isi schimba usor grosimea, se simt diferit la atingere, sunt semnificativ mai sensibile iar nivelul de luciu este diferit
Contracția tuturor tipurilor de materiale este imprevizibilă.
Modificări ale nuanțelor sau finisajului superior pot apărea pe toate tipurile de materiale.
Mușcăturile de insecte și cicatricile de pe piele, care au fost acoperite de producător, ar putea apărea ulterior.
Rupurile și liniile pielii pot deveni mai evidente.
Pielele neuniforme sunt comune și pot părea mai neuniforme după curățare.
Poate provoca sângerare pe toate tipurile de materiale, care, la rândul său, provoacă schimbarea culorii.
Poate cauza piesele de feronerie să se scurgă pe toate tipurile de materiale și pot păta materialul.
Culoarea de la lucrările de lustruire/retușare se poate freca pe îmbrăcăminte din cauza frecării excesive
Orice imprimare naturală sau metalică preexistentă pe articolul dumneavoastră (logo-ul mărcii, monogramă, inițiale etc.) se poate estompa sau nu mai poate fi vizibilă după curățare.
Nu suntem responsabili pentru modificări, cum ar fi îngălbenirea tălpilor, cauzate de factori naturali precum oxidarea și expunerea la UV. Serviciile de curățenie nu cauzează acest lucru. Se recomandă îngrijirea și depozitarea corespunzătoare.
Nu putem garanta că culoarea se va potrivi exact cu specimenul dat.
Anumite imperfecțiuni în construcția articolului pot deveni vizibile după ce articolul este vopsit.
Culoarea vopsită va arăta diferit atunci când este văzută în diferite tipuri de iluminare.
Ochiurile cusaturilor se pot incarca cu vopsea.
Dacă articolul este purtat în ploaie sau intră în contact cu apa, culoarea se poate desprinde și/sau sângera pe un material.
Orice imprimare naturală sau metalică preexistentă pe articolul dumneavoastră (logo-ul mărcii, monogramă, inițiale etc.) se poate estompa sau nu mai poate fi vizibilă după procesul de vopsire.
Articolele reconditionate trebuie intretinute corespunzator, diferit fata de articolele noi. Va recomandam sa contactati un centru specializat si sa mentionati ca ca articolul este reconditionat.
Largirea incaltamintei poate provoca unele încrețiri, deformari și decojiri.
Dupa largire, pot aparea ușoare modificări ale nuanțelor sau finisajului superior
Întinderea lățimii vă poate oferi sau nu mai mult spațiu în lungime.
Întinderea poate cauza unele imperfecțiuni la talpa interioară și/sau căptușeală.
Continutul prezentului document se poate schimba, fara a fi necesara o informare prealabila.
Folosirea cuvintelor „restaurare”, „reconditionare” sau „reparatie” , nu înseamnă că putem aduce articol înapoi la „starea inițială din fabrică” sau „nou-nouț”.
IMPORTANT! Incredintarea articolelor catre eCurata® (SC In Inima Casei SRL), prin predare personala sau expediate cu ajutorul firmelor de curierat, reprezinta accordul GDPR-prelucrarea datelor cu caracter personal, dar si acceptarea tuturor termenilor si conditiilor operationale si contractuale de pe site-ul www.eCurata.ro